ایده های پولساز و چگونه بازاریابی کنیم

ایده های پولساز و چگونه بازاریابی کنیم
فرض کنید بازار هدف شما از هزار نفر تشکیل شده است و شاید بازار هدف شما افرادی از ۱۶ تا ۲۰ سال است که برای آنها مشخصه های یکسانی را میتوان در نظر گرفت برای مثال در این سن افراد از احساسات عاطفی خود بیشتر بهره می برد پس با توجه به این موضوع بازار هدف هزار نفری شما یک مشخصه به نام احساسی بودن دارد

بهترین ایده های پولساز در ایران چه هستند؟ بهترین فرصت کسب و کار در شهرهای بزرگ و شهرستان ها چیست؟ آیا می توان با هر توانایی و استعداد بدون در نظر گرفتن سن و جنسیت در کسب و کار موفق شد؟

هدف گذاری در سایت محمد فرتاش

برای پاسخ به این سوال ها با ما در این مقاله همراه باشید و با ایده های پولساز در محیط خانگی، اینترنتی، کشاورزی و هنری آشنا شوید و بتوانید وارد دنیای کار آفرینی و کسب و کار شوید.

 درمان استرس در سایت محمد فرتاش

ایده های پولساز خانگی

خیلی‌ها دوست دارند در خانه بمانند و یک کار در منزل یا  کسب و کار خانگی را اداره کنند. در ادامه به چند ایده کسب و کار خانگی پولساز با سرمایه کم که می‌توان از همین امروز برای کار در منزل و کارآفرینی با سرمایه کم شروع کرد، اشاره شده است.

  • نمد دوزی در منزل

هنر نمد دوزی در عین سادگی بسیار کاربردی و زیباست و همه افراد با سنین مختلف می توانند با توجه به نیاز خودشون از این هنر استفاده کنند. نمد دوزی در منزل شغلی است با هزینه کم و طیف وسیعی از محصولات متنوع. همین تنوع در محصولات و هزینه کم راه اندازی این کار آفرینی در منزل باعث شده است طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دهد. نمد دوزی نیاز به مهارت دارد اما نیازی به کلاس رفتن ندارد از طریق اینترنت می توانید به راحتی نمد دوزی را یاد بگیرید.

 

در فنی حرفه ایی ها و کلاس های هنری آموزش چرم دوزی بسیار به چشم می خورد چرم دوزی در منزل نیز مانند نمد دوزی نیاز به مهارت دارد و البته سرمایه کمی برای راه اندازی این کار در منزل نیاز است اما تفاوت چرم دوزی در منزل نسبت به نمد دوزی در این است که در دوخت و تولید وسایل چرم دقت و ظرافت حرف اول را می زند باید در این راه بسیار تمرین کنید و بعد از حرفه ایی شدن شروع به فروش محصولات چرمی خود کنید. بسیاری از افراد می توان یافت که با چرم دوزی در منزل درآمد بسیار خوبی دارند در نتیجه می توان گفت اگر حرفه ایی باشید و توانایی فروش محصولات را داشته باشید ایده فوق العاده ایی است .

 

  •     عروسک سازی در منزل 

عروسک سازی در منزل این ایده کارآفرینی در منزل نیازمند کمی خلاقیت است! برای موفقیت در کسب و کار عروسک سازی باید با سلیقه بچه ها آشنا باشید باید به صورتی عروسک را طراحی و تولید کنید که بچه ها با دیدن عروسک شما عاشقش شوند اگر کمی سلیقه و خلاقیت در این زمینه به کار ببرید درآمد شگفت انگیزی خواهید داشت.

ساخت حیوانات کوچک و انواع اسباب‌بازی‌ها برای کودکان از مواد اولیه‌ی مختلف ساده مثل پارچه‌ها و چوب و فلز و…، یکی از بهترین سرگرمی‌هایی است که می‌توانید از آن کسب درآمد کنید.

اگر در تولید محصولات خود نیازهای مشتریان را در نظر بگیرید و اسباب بازیهایی با مواد اولیه طبیعی و بهداشتی تولید کنید، پدر و مادرهای زیادی هستند که ترجیح می‌دهند به جای خرید محصولات چینی گران قیمت که معلوم نیست در تولیدشان از چه مواد اولیه ای استفاده شده برای دلبندانشان اسباب بازیهای دست ساز خریداری کنند. البته به شرط خلاقیت!

 

  • پخت شیرینی و دسر در خانه

پخت شیرینی و دسر در منزل به دلیل اینکه با سلامت مردم سرو کار دارد نیازمند مجوز است اما بسیاری از کارآفرینان این مورد را رعایت نمی کنند گروه منزل کار برای شما کاربران گرامی ایده ایی پول ساز تر سراغ دارد کافی است در اینستاگرام عضو شوید و پیج شیرینی پزی درست کنید و محصولات خود را در این پیج به اشتراک بگذارید و  با یک سری ترفند فالور های خود را افزایش دهید شما می توانید از طریق تبلیغات در شبکه های اجتماعی درآمد فوق العاده ایی داشته باشید.

 

  • ساخت بدلیجات

یکی از چیزهایی در تمامی گروه های سنی طرفدار دارد، زیور آلات و بدلیجات هستند. شما می توانید نمونه کارهای خیلی زیبا را در صفحات اینترنتی جستجوکنید.  چند نمونه کار زیبا را بررسی کنید و مصالح آنها را از خرازی ها، فروشگاه های آنلاین، یا در بازار تهیه کنید ، و به راحتی در منزل می توانید کارهای زیبا بسازید و آنها را در فروشگاه ها، بوتیک ها و یا سایت های اینترنتی به فروش گذاشته و درآمد کسب کنید.

 

چگونه بازاریابی کنیم ؟ این سوالی است که بسیاری از صاحبان کسب و کار در اوایل یا حتی در خلل امورات فروش از خود میپرسند .

بسیاری از صاحبان کسب و کار اینترنتی با توجه به اینکه علاقه‌مند به راه اندازی فروش اینترنتی هستند ولی میپرسند که از کجا و چگونه بازاریابی را شروع کنیم .

در این مطلب و مقاله مفید با هم یاد خواهیم گرفت که یک کسب و کار مخصوصاً کسب و کار اینترنتی چگونه می‌تواند بازاریابی را شروع کرده و در راه بازاریابی اینترنتی موفق باشد . البته آموخته های شما برای در این مقاله برای کسب و کار غیر اینترنتی نیز بسیار مفید خواهد بود .

شناسایی بازار هدف

شناسایی بازار هدف یکی از مهمترین کار هایی است که باید برای شروع انجام دهید همانطور که گفته شد با راه و روش های بیان شده میتوانید آن ها را بیابید اما چند مورد مهم دیگر نیز در شناسایی بازار هدف وجود دارد .

برای مثال اگر بخواهید سبک خرید مشتریان بالقوه خود را پیدا کنید باید متوجه شوید که چه چیزی آن ها را به هیجان می آورد یا چه چیزی باعث میشود آن ها از احساسات خود استفاده کنند و رنجش ها و لذت ها برای آن ها چیست در مجموع این موضوعات به شما کمک میکنند که درخواست مشتریان خود را متوجه شوید و به آن ها جواب دهید .

از مهمترین دلایل پیدا کردن و شناسایی بازار هدف این است که ما بتوانیم پرسونای مخاطب خود را به دست آوریم.

پرسونای مخاطب چیست ؟

فرض کنید بازار هدف شما از هزار نفر تشکیل شده است و شاید بازار هدف شما افرادی از ۱۶ تا ۲۰ سال است که برای آنها مشخصه های یکسانی را میتوان در نظر گرفت برای مثال در این سن افراد از احساسات عاطفی خود بیشتر بهره می برد پس با توجه به این موضوع بازار هدف هزار نفری شما یک مشخصه به نام احساسی بودن دارد .

 وقتی که شما می‌خواهید پرسونای مخاطب خود را مشخص کنید باید سعی کنید که یک شخصیت ساختگی برای  خودتان بسازید مثلاً این شخصیت ساختگی فردی احساسی است و خیلی زیاد هیجان زده می شود  با توجه به بازار هدف خود می‌توانید یک  شخصیت فرضی را که می‌تواند مشتری شما باشد را بسازید و نسبت به این فرد به بازاریابی و ساختن روند ها و کانال های فروش اقدام بکنید .

شاید شما به این فکر کنید که کسب و کارتان یک کسب و کار همه گیر است ولی در اینجا باید به شما بگویم که یکی از اشتباهات رایج میان صاحبان کسب و کار و مخصوصاً صاحبان کسب و کارهای اینترنتی است من به جرأت می‌توانم به شما بگویم که هیچ کسب و کاری آنقدر جامعیت ندارد که کل افراد یک کشور یا جهان از آن استفاده کنند تمامی کسب و کار ها بازار هدف خود را دارند .

رسانه امین